jag älskar att knulla?

ah, men vem gör det inte?
hatar tabu-stämpeln på ordet liksom,
varför inte bara acceptera det samhälle vi lever i?
vi äter, vi sover, vi jobbar, vi festar, vi knullar.
alla människor gör det, alla vågar inte stå för det.
dom som gör det blir stämplade som horor eller mansgrisar.
jag menar inte att jag uppmanar folk att knulla hejvilt med olika människor,
men jag uppmuntrar folk att älska det och inte dra sig tillbaka
för att dra upp ordet i konversationer.
säg de magiska orden; jag älskar att knulla!
för dig själv nu när du sitter och läser detta.
hur känner du?
känner du den där vemodiga känslan, tänker du;

"fan va pinsamt, hoppas inte morsan hör!"
eller;
"sådär kan man inte säga, usch va omoget." ?

hur ni än tänker, jag är varken fixerad vid sex (mer än alla andra.),
och jag tror mig inte vara smartare än er (de flesta.),
men alla gör det, så det är inget fel på er.
jag själv säger nu bara vad jag tycker om det.

tack.

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

JAG ÄLSKAR OXÅ ATT KNULLA, MEN VEM GÖR INTE, SOM SAGT ? :)

2008-12-29 @ 23:02:47
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: Liiisssaaa

P.S sabina och jossan hälsar hej, och att dom oxå älskar att knulla! D.S

2008-12-29 @ 23:03:58
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: Anonym

tackar lisa och CO. för uppvisad odiskrethet! :D haha.

2008-12-29 @ 23:06:36
Postat av: Anonym

haha du har så rätt så! :D

2008-12-31 @ 00:13:20
Postat av: Simon

bästa låten. :)

2008-12-31 @ 01:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0