sista jävla dagen, före sista dagen?

idag har jag
  • köpt fyrverkerier och smällare för 2000kr.
  • lärt mig vika tjocka luvtröjor.
  • sett på när geson ätit upp mina tofiffe jag fick i julklapp.
  • rökt upp ett paket cigg, bjudit bort några, köpt mer och rökt upp halva.
  • inte gjort nåt speciellt!

"glatt nytt år?


jag tillägger nu klockan 00.43, ytterligare saker jag gjort idag.
jag har ju fan
  • åkt toyota corolla.
  • käkat pommes.
  • lämnat in trasiga byxor hos "skräddarlisa".
  • stått utanför systemet vid coop.
  • meckat tv-ljud som aldrig funka.
  • ändrat min blögg.
  • inte gjort nåt speciellt!

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

åkt toyota corolla, ätit pommesfrites, hängt på JC, lämnat in trasiga byxor hos "skräddarlisa" stått utanför systemet vid coop, meckat tv som aldrig funka..



oh ja jösses vad mycket du hunnit med mer :)

HAH!

2008-12-31 @ 00:14:11
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0