aha, ett sånt där inlägg!

sitter just nu hos max, han har "fest", som så många gånger förr.
jag jobbar imorrn, precis som jag gjorde idag, dock ska jag sova inatt.
igår natt satt jag istället uppe HELA natten, utan att sova NÅT, och typ busade med
max, fredde och jeppe i lindö.
vi kände oss "äggade" att göra nåt kul.
"SEGLING!" säger max.
vi släppte, i seglingens stund, finaste stunden.
dock blev jag för nervös när jag skulle gå ur båten, råkar trampa ena foten i vattnet, slår i andra benet
i bryggkanten vilket bildar ett stort sår på låret, slår i huvudet rakt i bryggan, utan att ta emot med händerna,
vilket lämnar en stor röd bula i pannan, en röd fläck under munnen och ett stort äckligt sår på läppen vilket
gör att jag ser ut som ett herpesbarn. inte blir det snyggare av att jag har ett runt plåster på överläppen, usch.
men kul vare, fy fan.
men först sjöng vi. alla fick gåshud i ansiktet av att vi sjöng halleluja, max lira guran och stämman, medans vi
tre andra hängde med på det sistnämna. gah, fint moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0