kvinnor med ett mannaminne blandar vi med mannagryn.

hörrudu jag håller andan, kan du ta mig dit igen? bara en gång till.


inköpte en ipod-touch idag.
max följde med, han kunde inte låta rullgrejerna på mediamarkt vara, jag fick säga till honom.
han var som en son för mig.
sen rökte vi en ciggarett utanför, för att fira att jag skrev på mitt första garantibevis! (grattis robin!)
jag ställde ifrån mig påsen mot väggen och så rökte vi, när vi rökt klart kom det ut en kille
som skulle hämta sin cykel som stod precis vid påsen, jag gick fram och kolla i påsen;
jag - MAX, det är en ipod touch här i förfan!
max - VA!? SERIÖST!?
jag - JA, jag tar den fan, SPRING MOT BILEN!
och så sprang vi och tittade inte bakåt, killen vart säkert livrädd för oss,
eller ledsen över att han inte hann före..

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha =)

2008-07-15 @ 12:40:56
URL: http://maaija.devote.se
Postat av: zoda

klockansrenaste

2008-07-15 @ 16:41:52
URL: http://slimzoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0