bästa hultsfred?


bästa, BÄSTA hultsfred nollåtta!

älskar hultsfred, från och med nu!
älskar allt liv, allt folk, all dräggighet, alla bajamajor,
allt smitande från bekymmer här hemma, jag mår bra och jag mår bäst.
jag vet att det inte finns nåt som kan få mig nere nu, hultsfred har haft sina
motgångar med både inställning av linkin park och. aa. det.
men fyfan vad jag vill tillbaka till allt annat som gör det så underbart.
jag saknar ramin, jocke, jocke, robin, davve och alla andra grannar!
jag saknar syntar-jeppe. jag vill att han ska fråga om det finns några snälla barn.
jag vill gå runt på festivalområdet och fråga främmande folk vart hultsfredsfestivalen är.
jag vill stressdricka för att vi ska se en spelning och sen ändå skita i spelningen.
jag vill mysa i tältet med alla igen.
jag vill känna pirret i magen av att hälsa på promoe.
jag vill dit. igen. nu!

max, promoe och jag.

Kommentarer
Postat av: H

låter som ett lyckat hultsfred för dig .. Förra året sög pung kan jag garantera! .

2008-06-20 @ 14:23:09
URL: http://fatkidcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0