morden på midsommar.

nu äre slut med emo-inlägg, nu äre midsommar-inlägg som gäller istället!

började hur trevligt som helst med att josef tittade in och hälsade på mig, zoda, kim och simon som hade
spenderat natten hos självaste kuylenstierna. alla noterar hur mycket flugor det är runtomkring i huset, och utanför.
- simon är bonde! tänker alla, men vågar inte riktigt säga det när simon är i närheten.
jag och josef bestämmer oss iaf för att självutnämna oss till "Flie-Busters" (flug-jägarna), som ger sig ut till folk i nöd och utrotar alla flugor som plågar dom. jag med min flugsmälla och josef med sin "flie-gun", märker snart att uppdraget att döda alla flugor hos simon låter oss leka med dödens lill-tår. vi kände blodsmak i munnen, grus i ögonen och flugskit under fötterna. bifogar några bilder.




efter att ha lyckats med uppdraget, i väntan på att flugorna skulle återkomma med större styrkor,
började vi fixa iordning lite inför folket som skulle komma till oss och festa.
det var mest simon, vi andra segade. :)
sen droppa folket in iaf, dom va mysiga.
vi byggde världens minsta, provisoriska, midsommarstång, vi dansa runt den en låt innan alla fick rökhosta, då gick vi in.
jag och acke hade världens häftigaste diskussion om FRA - avlyssningslagen. han va för, jag var emot.
jag drack ett matvin som man tydligen inte dricker vanligtvis. jag dagen efter till mor och far;
robin - asså, ska man verklgien dricka det där vinet, äre inte typ ett matvin?
mor - jo, eller alltså, det gör man ju som man vill.
far - vi skulle ju inte dricka det, därför du fick det.
tack, bästa föräldrarna! :)
aja, jag däckade iallafall av det där äckliga, vidriga vinet, men efter en timme va ja ute och på g igen, fast då va allt konstigt.
  • disa var försvunnen och ingen visste vart hon var förrän efter en halvtimme då dom berätta att hon åkt hem med sin mor.
  • acke, mårten, linnea och edde satt nere i ackes bil av nån riktigt konstig anledning.
  • maria stod utanför och sparka boll med sig själv.
  • kim gick och höll om nån.
  • simon va spårlöst försvunnen, men ingen orkade leta.
ändå, härliga midsommar med folket, tackar för det!


inte alla på bilden, men några iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

soooooft :) tack själv roobin!

2008-06-24 @ 19:50:00
Postat av: Anonym

väldigt fint inlägg :D

2008-06-24 @ 21:04:47
Postat av: zoda

från mej hihi

2008-06-24 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0