ostblågen.

ostbåge. blogg.
fifaan vilken härlig dokumentärblogg, ostblågen.
jag garvar inombords, det är det som är det sjuka.

sitter här, lite smått upphetsad efter att ha läst om lite gamla och kända brott på www.crimelibrary.com.
satt där och läste, när det plötsligt slog mig!
jag måste börja lyssna på Neverstore.
usch, jag får kväljningar inombords.
för mig är dom fortfarande det där bandet man ratar innan man älskar dom.
men jag vill ju inte älska dom, för jag ratar dom så mycket.
ratar är förresten ett ord jag ALDRIG använder, men vill att ni läsare ska få det lite lyxigt!
jag är beredd att starta min första låt, då en vän har skickat några låtar till mig.
klockan är 01.00 och jag börjar lyssna på; neverstore - racer.
den har en ganska fin klang i sig, trummorna är sjukt sköna.
men dom har ju bästa trummisen också, det vet jag eftersom jag såg dom live första gången jag hörde dom!
den här går definitivt att lyssna vidare på, men jag måste tyvärr hoppa över till; neverstore - stay forever.
namnet låter som en fjollpop-balladlåt, vi får se.
klockan är 01.03 och nu går den på!
börjar bra med gitarren.
det är ingen ballad.
hm, refrängen är lite skön, sisådär.
usch, måste jag börja gilla dom?
ja tamejfan, och neverstore ft. lazee - hold on är ju en riktigt 10;poängare.
japp, jag är nu ett officiellt neverstore-fan, TACK FÖR MIG!

Kommentarer
Postat av: från Z till O från O till D från D till A , du vet vem

du har ett djupt tankesätt.

2008-06-28 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0