utan ett enda bekymmer i världen.

sitter jag här, hos alex.

idag har jag vaknat upp hos max, va med max, jeppe, disa, sally och lovisa igår
och kolla matchen och lite mtv, i ÅBY, fifaan. trevligt ändå.
vaknade imorse upp bredvid max hemma hos honom och kände hans flåsande i nacken, och försökte
då trycka in mot väggen så mycket som möjligt så jag slapp känna hans morgonstånd smeka mig mot ryggslutet.

vi åkte sen in och fika på fräcka, sen åkte jag, geson och zoda till sörping och tog en rundtur, spotta på änder, släppte framför alex som jobba så sött i sin rosa piketröja/förkläde. efteråt skulle vi köpa en glass,
alex la en härlig, dock seriös kommentar;
- idag tar jag pistage istället för sås, det vart lite för sött..
självklart är det en sån grej som man måste va med på för att garva åt, men han lät så gay.
zoda och jag garvade i en halvtimme. :)




på vägen hem får jag ett telefonsamtal från cissi, som är på peace and love, gråtandes;
- ROBIN! ROBIN! VILL DU SNACKA MED DANNE FRÅN SNOOK?
jag - öööh?
- DANNE FRÅN SNOOK!!
jag - aa, visst?
Danne - tjeeena robin, vad gör du?
jag - ööh, hej! jag sitter i en bil!
Danne - Varför är du inte här för?
jag - nae jag ska ju hem och så.. fanns inga biljetter kvar ju!
Danne - klättra över på den östra sidan, så är du inne!
jag - hahah, tack så mkt!
Danne - lugnt, vi syns här då hoppas jag?
jag - aah visst!
Danne - det kanske inte är så bra att snacka i telefon och köra samtidigt, farligt ju!
jag - äsch, det är inte jag som kör!
Danne - fan va bra, då kan vi ju snacka hela dagen!
jag - haha, aa verkligen!
Danne - cissi står här och skakar som en mört..
jag - hahah, kan förstå de..
Danne - aa men du kommer hit då, så syns vi!
jag - aarå, självklart!
Danne - hare bra, tja!
jag - detsamma, hej!


nu ska vi chilling in the lindoe. ciao senoritas!

Kommentarer
Postat av: zoda

hahaha alltid roligt me garv :D

2008-06-27 @ 01:15:38
URL: http://slimzoda.blogg.se/
Postat av: TUFFING.

aae, du är ju typ coolast alltså!

hoppas bärsen smakar bra tonight ;)

2008-06-27 @ 20:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0