ensamhetsskadad!

att vara ensam är som (sätt in valfri liknelse här!).
och det tycker jag verkligen stämmer!


idag har varit en sjukt jobbig dag, men verkligen inte på det stressiga viset.
var så jävla trött imorse när jag vakna och skulle till skolan, av en ganska härlig anledning däremot. :)
ber återigen (se tidigare inlägg.) morsan att skjutsa in mig till skolan klockan tio istället, somnar om.
vaknar senare och är helt förstörd både fysiskt och psykiskt och har riktigt problem med att ens lyfta huvudet från kudden. börjar ana att jag har en lättare form av narkolepsi;


Narkolepsi enligt Wikipedia.
Narkolepsi
, av grekiskans
lepsis, gripande, anfall. Det är ett neurologiskt tillstånd med obetvinglig sömn som uppträder i korta anfall. Anfallen kan ibland uppträda i samband med att den drabbade kommer i naturlig affekt, till exempel skrattar, men i princip kan en narkoleptiker falla i sömn i vilken situation som helst. Vanligen - men inte alltid - är narkolepsi förenat med kataplexi, det vill säga att musklerna ofrivilligt ger vika, varvid den drabbade helt plötsligt kan ramla ihop. Med anledning av detta får narkoleptiker, precis som epileptiker, sällan inneha körkort eller arbeta med tunga maskiner."

 

..och detta skrämmer mig lite faktiskt!

 

vill däremot ge mig själv lite cred eftersom att jag smått börjat träna på guitar hero och komma i form igen
efter en oväntad paus i spelandet. eftersom jag och några till ställer upp i "Guitar Hero SM" i höst så måste vi verkligen hårdträna för att va i toppform och utklassa alla de andra nördarna med colaburksrunda glasögon och håriga handlfator, nånting annat vore ju katastrof ändå.


she makes me think of lightning and skies, SHE'S SEXY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0