frid eller fröjd, sällan nöjd.

hitta ett ett-&-ett-halvt år gammalt kort på mig från davids födelsedag!

daniel, tessan och jag!

älskar att hitta såna där gamla kort och se hur man såg ut förr i tiden.
har väl inte förändrats sådär jättemycket, antar jag iaf?
idag har jag faktiskt städat rummet lite halvt, massa kläder som behöver tvättas bara!

sitter här nu, uppdaterar tw och ska snart se på strange wilderness, en film som jag hoppas på är riktigt rolig, trailern verkar iallafall lovande!
sen blir det att bara sitta och vänta på att du loggar in. :)
hmm.. nu ska jag skriva nåt bra här som slut.
öööh, du är så söt att jag får hål i tänderna och ont i magen! :)
hoppas det gör dig glad iaf! :D

Kommentarer
Postat av: tesseli

Nöjd du är över "stationen" då :D

2008-05-14 @ 19:37:30
URL: http://ottossun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0