frustration #.5

jag har bestämt mig för att börja med en lista där jag dag för dag presenterar en skitirriterande sak, som självklart är irriterande enligt mig, och idag börjar jag med den femte mest frustrerande saken!
om fem blogginlägg så presenterar jag den MEST irriterande saken enligt mig!
idag börjar jag med;

"trumvirvel såklart!"
5. idioter och övertrevliga människor som garvar åt allt!
jag både hoppas och inte hoppas att folk varit med om en situation som till exempel när
man sitter i klassrummet och läraren drar något asdåligt vuxenskämt och alla jävla nördar
i klassen som vill ha sjukt bra betyg och älskar rövslickeri börjar asgarva i takt. vafan!?
ELLER
när man står i kön till en kassa till en affär och nånting händer så antingen kassörskan eller
personen som betalar blir nervösa och säger nåt RIKTIGT dåligt skämt som verkligen inte ens
skulle varit kul om det dragits på bingolotto -97, och ändå börjar den andra garva hutlöst åt skämtet.
åhgud va jag älskar sura människor ibland!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Med tanke på hur många ggr jag skrattat åt dina dåliga skämt för att vara snäll måste du hata mig ;)

2008-05-17 @ 16:56:06
URL: http://disaa.blogg.se
Postat av: Thomas

Det är så rätt det där första med rövslickargarven...

2008-05-18 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0