lite överdriven lycka, kanske?

idag kändes det som att jag gjorde två underbart bra fynd.
jag och lite polare satt hos alex, släppte, lira guitar hero och bara mådde bra.
jag är inne på youtube och fixar fram lite schysta toner vi kunde lyssna på och söker på linkin park.
får fram en bonuslåt från deras senaste album som jag aldrig hört förut,
PLUS en låt de precis featat med busta rhymes!
ae, sjuk tur kan jag kalla det.
nu sitter jag och låter öronen blöda sönder av underbart ljuv musik.
jag tänker såhär, "dör jag nu så dör jag iallafall lycklig."

Man kanske kan tänka att jag är ett överdrivet linkinpark-fan,
kanske en fet punk/rock-wannabe.
men seriöst, vem vill inte vara som chester eller mike? TUFFA, seriöst!
lägger in de två låtarna jag hittade idag, så får ni själva känna om ni hissar eller dissar.
släpp gärna en kommentar om vad ni tycker!

Busta Rhymes ft. Linkin Park - We Made It,


Linkin Park - No Roads Left,

Kommentarer
Postat av: Linnea

riktigt bra måste jag erkänna =D

2008-05-13 @ 19:34:25
URL: http://leennart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0