maximillian.

nej, bara max.
max är en jävligt härlig kille som man typ, måste tycka om jävligt hårt!
igår var det han och jag, kan man säga, och det va skitkul iallafall, kvällen var över på två röda fan.
men jag lovade honom ett blogginlägg iallafall och jag kände själv att det var dags!
djejgershaats, det vet ni vad det är ja, det tog vi skitmånga av.
så många att vi nästan däcka, fast vi gjorde inte det. jag mådde skitbra. max också. tills han drog hem!
fysikens lagar är krossade. max. <3


killen i vit skjorta. killen med greencha-slipsen. killen som kan. max. svenska hamburgare.

Kommentarer
Postat av: ErikDWG

En fin pöjk dedära!

"max. svenska hamburgare.- på finska"

Postat av: max

<3

2008-06-01 @ 03:00:03
Postat av: cecilia

toppen kille har vi här.

2008-06-07 @ 14:46:26
URL: http://cmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0