morgonsåfan.

det finns visst fler bra grejer med att gå upp tidigt en morgon.
iallafall om man är hemma bara och slipper stressa sönder sig.
den första grejen är att bara stå och tända ett släpp, skölja bort den där äckliga torra smaken i munnen med rök som om man vore en gammal cancerletare utan liv, förutom släppet.
den andra grejen är att vakna upp och titta på sin mobil och kolla om man fått sms av dig. för du börjar fan bli rätt tuff i mina ögon. eller, njae? jävligt unik är du iallafall. men har man inte fått nåt sms,
äre bara att skölja bort sorgen med redbull!
den tredje grejen, vilken jag kom på idag faktiskt, är att sätta sig ner, andas lugnt, tänka på inget annat än att "det finns tid" och lyssna på låten Snook - Låtsas som att det regnar. vet inte riktigt hur eller varför, men testa och se, då mår man bra!

Pusslar med alla dessa skärvor i vårt känsloliv, försöker känna varje gång att det är meant to be så.
med olika motiv i olika sängar, kommer vi nog alltid låtsas som att det regnar!

jag ska dock ändå snart lägga mig igen faktiskt, tänkte släppa ett andra avenyn-avsnitt innan bara.
skulle åkt till stockholm idag egentligen, far va enda skjutsen som nu redan har åkt, men alexander
som var min enda reskamrat från min klass ligger nog och sover nu så jag skiter i att åka in. det får lösa sig!
klockan är 16.19 och jag tackar för mig.
klockan är 16.23, och jag har ändrat klart det mesta och detta inlägg är nu fulländat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0