släppte fritt brustna drömmar ur slitna sömmar.

och jag lever livets ledsna lekar så hårt att det ömmar.



härlig helg, ger den faktiskt en 85procentare för det glatta livet jag levt fredag-lördag!
  • fredagen
började med tidig skolk efter lunch direkt och sittandes i solen tills alla vänner slutade.
geson kom och hämta mig med saaben och vi åkte hem till mig för att hämta lite stuff som jag
behövde inför nattens bravader! åkte sedan och hämta alex, mötte nicke vid ica ljura och köpte grillkäk,
jahro och ett glatt humör, ifall det skulle behövas! vidare till gesons lägenhet och inväntade lite folk.
zoda trodde att han var tuff med bling. de va han! sparka lite boll, släppte, drack öl, släppte, började grilla och släppa samtidigt, släppte, myste, sparka lite boll, släppte! sen vidare till nickes lägenhet där vi började festa till det på riktigt och jag tror den största delen av folket blev lite dragna.
höjdpunkten var ändå du.
sen, oplanerat, så gick vi till otten, trots att vi sagt nej hela kvällen till alla som frågat eller tjajat.
det var lite sådär halvsegt, men, aa, ni vet.

  • lördagen
blev jävligt tröttsam, sjukt tröttsam! vaknade av att jag bad josef köpa glass. twister. de va gott!
sen somna jag igen! gick upp och diska, sen köpte jag godsaker. sen åkte jag hem!
sov lite under kvällen, käka gott med mor och far, släppte några andra avenyn-avsnitt.
sen rätt sent så åkte jag hem till dig, kolla film och myste lite. :)
du är bra bra bra bra.

Kommentarer
Postat av: A

bra blogg.
fortsätt såhär grabben

2008-05-26 @ 20:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0