vakna da´n, vi träffas på stan?

vaknade 06.48 av att mor står och skriker att jag måste gå upp för att jag är sen.
jag säger att jag börjar 10.00 och ber henne skjutsa in mig, somnar om.
vaknar klockan 12.56 och undrar vad som försiggår.
går ut i köket och frågar mor vad det är för hemskt som hänt.
tydligen hade hon väckt mig tre gånger och sagt att jag va tvungen att fixa iordning mig och
varje gång hade jag gett henne ett ganska soft svar; nej.
jag kommer inte ihåg det här, men jag improviserar tanken och tycker att jag är ganska skön,
även när jag sover! :)

acke ringde mig och sa att vi borde ta en fika.
jag fixar skjuts till stan, men först ut till kuddby för att syrran skulle hämta sin 3;årige son.
väl där så är han ute och leker med sin brud,
(ja, han har flickvän, och dom har gjort mer än jag inte ens gjort förrän jag va 16.)
och fröken frågar honom om han vet vart hans tröja är, han svarar ja, hon frågar vart den är,
han säger; jag vet inte!
på vägen hem så berättar han att han lekt under hökens vingar kom, men att han inte lyckades
fånga en enda när han va höken.
"varför kan dom inte gå istället, jag kan ju inte fånga dom annars!!"


ae, mycket mycket fika idag, fint väder och ja livet leker, med mig.

Kommentarer
Postat av: heppp

nejj

2008-05-08 @ 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0