en nykter bloggare.

ja alltså.
jag har varit bloggnykter ett tag.
jag har försökt ta tag i mitt liv som bloggare ett antal gånger,
men för mycket har skett den senaste tiden.
lovar dock att bli grym som alltid på bloggandet igen.



först vill jag dock promota min gamle vän erik hassle.
allas egna lille krullgullegosse.
vi syns på hultsfred, erra!


'



sen vill jag snacka skit om dessa jävla bloggregler.
och nej, inte dessa bloggregler typ som att man inte får svära eller
vad det nu är denna bloggsida inte tillåter.
jag pratar om dom reglerna som bestämmer vad man måste skriva
för att ens blogg ska bli populär och vad som gör att folk vill läsa den.


t.ex. lilla fjantiga blondinbella som skriver om dagens outfit som inte alls
är lika rosa och gul som igår, utan några nyanser starkare så det inte alls
sticker lika mycket i ögonen när hon kommer gåendes på stan med sin
förstärkta tandblekning.
alla hatar den, alla läser den.

t.ex. jag, som skriver om allt mellan avgudandet av sex till hur mycket hat
man kan ha för ett par månkängor. från solglasögon som lurar oss grabbar, 
till veckans runk.
alla älskar den, ingen läser den.


hata systemet, hata reglerna.
men jag skiter i det, kör min egna grej och hoppas på att nån läser det iaf.
huvudsaken är att jag iaf får in 10 besökare i veckan.
då blir det iaf tillräckligt till två glädjeskutt, en apple-tini på deli och så är jag snäll mot jeppe i 14 minuter.



tackpusshej. hörs imorgon. idag. senare. ljust.

Kommentarer
Postat av: nina.

bästa du. bästa bloggen!

2009-04-29 @ 09:14:20
Postat av: jeppet

de där 14 minuterna är de bästa på hela dagen!

2009-04-29 @ 11:58:19
Postat av: celia

hahahahaha! jag älskar att man hör typ, två.. som klappar, i slutet av låten. vet inte varför. så underbart.

2009-04-29 @ 23:17:43
URL: http://ceelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0