ett två tre - fetto-små-ler.

och med den rubriken tillägger jag ordet; innehållsfattig.


eftersom jag skrivit om vad jag gjort istället för att blogga,
så ska jag nu istället ta och skriva vad jag och mina vänner
inte har haft för oss, eftersom dagen är innehållsfattig och
ingen brydde sig sist. vem sa att min blogg var intelligent?



vi har inte.
  • fått för oss att det är tillräckligt varmt för att fika utomhus på fräcka.
  • jesper har inte bytt efternamn till jonsson.
  • vi har inte lirat öl-curling.
  • vi har inte lekt "under hökens vingar" kom. (seriöst alltså.)
  • max har inte tappat musklerna till smilbanden. han bara är sån.
  • jesper har inte kvar sitt jobb.
  • klara åker inte till Frankrike-furt.
  • Rogga har inte fler än en fru till sina 17 barn.
  • kim karlsson har inte flyttat till linköping. än.
  • acke lät inte bli att beställa Kiss - Love Gun och 4 love gun-drinkar för en femhundring.
  • zoda har ännu inte förvandlats till eminem/promoe/ad-rock.
  • folk förstår fortfarande ingenting när jag nämner jonas olsson - west bromwich albions.
däremot kan jag nämna en sak som HAR hänt.

  • vi har skapat ett korpenlag i fotboll, som på grund av för lång betänketid, fick namnet Återkom.
  • geson designade även en logga. helt själv. nästan. (se nedanför.)

det här är information jag har samlat på mig under veckan som gått.
genom falsk marknadsföring och genom att ha gått undercover som
mitt alter-ego "Rogga", lyckades jag klämma ett antal smått hjärnskadade
personer på privat info.

tackar för detta riktigt onödiga inlägg. bara ni är glada, så är jag glad.

Kommentarer
Postat av: Becca

ska fan lägga till de :D



För ni gör mig jävligt glada :D

2009-04-16 @ 20:18:33
URL: http://refre.blogg.se/
Postat av: becca

jag vill med vara med i den där listan! Fubbit

2009-04-16 @ 21:44:19
URL: http://refre.blogg.se/
Postat av: nina

känner lika dant, kul att jag är med på sidan! :) annars är det bra...

2009-04-17 @ 12:23:50
URL: http://njoseefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0