ska skaffa mig en pr-konsult.

blivit besökar/kommentar-kåt.
ska anlita en jävla pr-konsult som hjälper mig att
annonsera överallt för att få mer besökare.
glöm vad jag skrev i förr-förra inlägget, jag är girig som en buk!



nå, valborg?
valborg säger inget, ändå bara en ursäkt för att dricka.
men för oss är varje kväll, vardag som helg, en ursäkt för att dricka.
så, detta är en helt vanlig dag för oss, med lite varmare väder bara.
blir iaf först linus schyls nästan-place, grill och lekar tydligen.
sen vidare till jacke the bergholm för festifest!




lägger in en musikvideo.
gammal jävel, jag hade inte hört den innan häromdagen iaf.








nu är det dock dags för mig att få tillbaka min kamera av geson så jag
kan plåga er med privata bilder på mina 43 katter och blommor och annat tråkigt skit.
jag har dock inga katter eller blommor, men jag ska nog ordna nåt!




".. when i was broke as a joke people used to hate on me,
now im all out i don't need your money.."

Kommentarer
Postat av: celia.

varför har lil wayne byxorna så högt upp?

2009-05-09 @ 19:12:34
URL: http://ceelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0