jag är en ninja, jag springer snabbt, jag vill bli din.

jag vet att jag är askass på att uppdatera.
men på sommaren är det bara helt enkelt väldigt svårt. suveränt svårt, tillochmed!
men jag kan uppdatera er nu fan, FÖRSÖKA, inte lova.

nåväl.

igår hade vi vår första match efter uppehållet med korplaget Återkommer.
eller, det skulle blivit en match om motståndarlaget visade sig.
det var dock bara en som dök upp, och vi förstod ju självklart att dom sett våra
tabellresultat och blivit vettskrämda av målskillnaden.
istället tränade vi på matchtid, jag visade lite nya tuffa tricks jag lärt mig, sen åkte
vi till geson och nördade till klockan sex imorse, astuffa?

kim karlsson
är ingen ninja.
peder är den sämsta ninjan.
geson är den ninjan med mest skadeglädje.
abbe är min nemesis.
jag vann.

Kommentarer
Postat av: Peder

Jag är inte sämst, jag gillar bara inte att bli sedd, så eftersom jag höll mig gömd längst, måste jag väl ändå vara bäst?

2009-08-11 @ 21:59:19
Postat av: Anonym

tycker mest att Peder och Kim kunde ha kollat på medans jag, roblas och abe gjorde något som ni inte kunde, ge motstånd! :) hihi

2009-08-13 @ 16:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0