cim carlsson!

c=k.

en riktig materialspelare, eller?
idag, t.ex. så kom jag och abbe till kim för att hämta upp honom,
för att sedan åka till spicy hot. kim var först tvungen att åka och handla lite grejer
i affären som ligger ca. 2 minuter därifrån, om man går.
kim undra om han fick låna min bil, jag sa självklart; ja.
snäll som jag är.

efter en stund, medans jag och abbe skriver på kims msn, så ringer kim och
berättar att han kommit halvvägs hem, gåendes, för att han glömt min bil vid affären.
det är kim i en skål med nötter.

nu är det så att kim anklagat mig för att vara en backstabber.
bara för att jag la upp adidaströjan, som han, enligt han själv, snackat
jättelänge om att han velat ha. den enda kim berättat det för är nog hans
lillasyrra, eller så har han skrivit det på bloggen som ingen läser. snap.



kim, jag älskar dig iallafall, och jag läser din blogg. ibland!

Kommentarer
Postat av: Niinaa

.. jag som tänkte att du menade "kuk" fast med ett "c" i början. så var det tydligen ett likamed tecken. fan. jag var visst inte så smart som jag trodde när jag läste det.



kan det inte så k(c)im = cuk istället?

2009-12-01 @ 21:19:24
URL: http://ninajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0