ibland så.

ibland så hatar jag söndagar.
ibland kan jag dock älska dom.

söndagar är så hiskeligt tråkiga, det händer absolut ingenting
och oftast ligger man hela dagen i sängen med bakfylleångest.
däremot, för oss som inte gick ut igår, ligger jag i sängen
och mår toppenfint. ingen stress, behöver inte känna att jag
måste ringa någon för att vi ska hitta på något, för just nu
ligger varenda jävel jag känner och tycker synd om sig själv.


snart är det jul. då jävlar, då.
vet jag inte vad som händer, jag önskar mig inget.
hatar att komma på saker jag verkligen vill ha,
och sen glömma bort det. min önskelista är kaputt.

som avslut väljer jag att lägga in en äckligt gammal
bild på mig och ges in da ples, då max fortfarande snott min kamera.

Kommentarer
Postat av: max

yeeahh, om du nångång vill svara eller höra av dig kan vi ju ordna så du får tillbaka den. :(

2009-12-06 @ 19:13:59
Postat av: geson

hahah, va vidrig bild :D

2009-12-07 @ 11:19:07
Postat av: Peder

Vafan Geson vad nedlåtande, skriv något upplyftande istället för att göra Roblas sårad .. Jag säger bara: tiden har varit god mot er!

2009-12-09 @ 15:32:39
Postat av: Sara

haha va faan de där e ju från när ja hade fest hemma hos mina päron!! :D

2009-12-21 @ 20:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0