modeunge!


jag fortsätter och fortsätter och fortsätter att drömma om att min
lille vincentino ska få bra smak inom mode, att han ska
klä sig i märkeskläder ELLER billiga kläder som är snygga.
(ekonomiskt för mig som måste köpa kläderna till honom, i början.)
ett par grymma dojor från adidas, fast dom får han inte förrän
han blir lite äldre. man måste fylla ut skorna, som man brukar säga.







och SJÄLVKLART, en tracksuit från adidas, också SJÄLVKLART.
vincent får en grön, big mama (nina) en rosa och jag en svart.
sen blir det ut och löpa med reflexvästar och barnvagn.
bara man matchar så är det tufft!
en sak till, dock hittar jag det inte nånstans.
ett adidas svettband runt huvet, det ska han bara ha.
mitt barn SKA ha ett svettband.


Kommentarer
Postat av: Niinaa

hahaha, du är för söt!

jag kan verkligen se oss springa i våra adidas dräkter, fyfan vad sweet. :)

2009-12-02 @ 21:28:34
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: Geson

hmm.. se robin ute o jogga.

Vad har hänt med världen? :O



haha, snyggt men samtidigt gulligt måste jag säga :D

2009-12-03 @ 13:28:04
Postat av: max

bebisar kan inte springa?

2009-12-03 @ 20:46:54
Postat av: max

bebisar kan inte springa?

2009-12-03 @ 21:33:04
Postat av: Peder

Roblas, keep up med din springstil! + att du ska ha en BLÅ suit! Jogg-suit up!

2009-12-05 @ 04:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0