underbart tips!

jag har en ny fetisch. en brödfetisch.
och då menar jag inte sexuella anspelningar på bakverk,
utan jag tycker detta bröd smakar så vidrigt gott att smaklökarna
exploderar i kaskad!

pågens - God Form.



man riktigt ser den spröda mjukheten(?) i detta nyvärv bland mina "Bästa Bakverk".
ett tips från mig för att göra en riktigt god macka,
släng ner en varskin skiva i brödrosten, låt dom inte brännas vid, ta upp dom
när de fått en perfekt mängd krisp. den ena ska du ha ost och aprikosmarmelad på,
den andra slänger du bara på smör och tjocka skivor leverpastej.

där har du den perfekta frukost/kvällsmatsmackan.
serveras gärna med kall mjölk/oboy, och en mugg yoghurt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0