ursäker, ursäkter.

och jag ber om ursäkt.
jag har mig själv att skylla.
jag skriver skitdåligt.
jag hade hoppet, förlorade det.
jag lovar att så fort jag får något att skriva om igen,
då kommer jag skriva mycket igen.
just nu är det bara så dött, vintern gör allt livlöst,
jag jobbar inget, jag får inget gjort, saknar motivation.
jävla vinter, detta är ännu ett exempel till varför jag hatar vinter. usch.

DÄREMOT, är det ungefär bara en månad kvar till beräknad födelse.
vill ni få en glimt av vincent då? det får ni inte.
jag kommer att låta vissa personer ta kort, sen kommer jag sälja
bilderna svindyrt, typ som tom cruise gjorde med sin unge!
dock kommer mina bilder kosta lite mer.

funderar också på att göra som turk gör i scrubs,
tar kort på sitt första barns första bajs och mmsar det till alla han känner.
så var beredda!

peas/peace.

Kommentarer
Postat av: Niinaa

2009-12-01 @ 20:47:47
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: Niinaa

fan.

jag längtar. som fan.

2009-12-01 @ 20:48:40
URL: http://ninajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0