att försöka tagga till en hård utekväll fast man är för trött, eller att inte försöka tagga till en hård utekväll fast man är för trött?

PRECIS, det också!



lägger in en random bild här och hoppas på att nån uppfattar den
som snygg, för det är väl så man gör?


ja, ikväll blir det otten, och jag har försökt planera det in
i minsta detalj. även fast nästa fredags krök blir stenhårt
så kommer det förhoppningsvis bli koma även ikväll.
det låter larvigt att tagga sig inför er som läser, men
jag är hård så jag bryr mig inte. inte mycket. lagom.


FÖRST.
måste jag duscha, fixa håret och välja ut en jävla klädsel
jag ska ha på mig ikväll vilket förmodligen blir det jobbigaste
av allt eftersom jag inte har några kläder knappt.
allt på en lagom kort tid.

EFTER DET FÖRSTA.

måste jag ta mig in i stan, fixa bärs, kröka hårt
och tagga med folk till det nästannyrenoverade otten.
varpå jag möter upp de jag känner, snyltar några
drycker av dom, och tar tillbaka det maria, linnea och linn
är skyldig mig. blir nog halva baren, med tanke på
att jag skjutsade slut på min tank, ungefär! :D

SEN.
ska jag fylleutnyttja någon stackars jävel för en sovplats
så att jag slipper gå hemåt eller ta en springnota på stans
svartaste taxi.

SIST OCH MINST.

vakna bakfull och vresig med hälften av kläderna på,
med en sprit- och röklukt som ger näsborrarna gåshud
och blodsmak. red bull och söndagsångest på det
så är utekvällen helt avklarad!



blir tyvärr ingen hiss och diss idag, blir dock en ny grej;
Usch&Dusch!

  • USCH - gammal kebab som legat i sin karton och pizzapåse och fått jäsa riktigt ordentligt. nejtack!
  • DUSCH - dagens VÄRSTA dusch blir någon random dusch på badhuset, så jag slipper skriva mycket på en rad!


TACK.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är lördag imorgon, så söndagsångest får du vänta med ;p

2009-02-27 @ 19:44:48
Postat av: roblas!

öh, söndagsångest är en ångest man får efter fyllan!

det är ingen vanlig ångest, därför har den namnet;

söndagsångest. ;)

2009-02-27 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0