att gå iväg 10 minuter och låta mig göra mitt OCH ditt jobb, eller att inte gå iväg 10 minuter och låta mig göra mitt OCH ditt jobb, det är frågan?

PRECIS. :)


nu har jag börjat ta tag i bloggen och det tror jag att ni uppskattar!
det är dock mycket roligare att skriva bloggen om nån överhuvudtaget
kommenterar lite då och då. inte varje gång, men när man tänker
så får man skriva ner det, det hoppas jag att de flesta förstår. ;)
idag blire lite hippetyhoptips, lite internal affairs och lite hissodiss!



vill nämna en grym nykomling för mig inom rapgenren!

Kid Cudi


"..and they all be like; yo, why does your shit sound so different?
and i'll be like; why not.. niggah?"


testa att lyssna på Kid Cudi - Day N Nite, skön låt och video!
http://www.dailymotion.com/video/k56N2FDaFNkggNXp94




nu till dagens HISS OCH DISS!

börjar med dagens HISS!

hissen från lägenhetsfastigheten på eriksgatan 4 i sundsvall är dagens hiss!



härlig retro inredning med skön fiskmålning på väggen bredvid hissen,
någon har även lämnat ett telefonnummer och ett meddelande under
knappsatsen i hissen, med ett ganska schyst snuskskämt angående
knappsats-grejen, allt skrivet i grönt tusch!



avslutar med dagens DISS!

dagens diss är en gammal goding, men ändå purfärsk diss.
Simons, Zodas, Oskars och Kims diss till Sebbe Jansson för flera år
sen på grund av hans asociala beteende på grund av förhållande som
tog upp mesta delen av hans tid!


hoppas på att ni uppskattar min komik och engagemang för att ni ska ha det bra, eller?

Kommentarer
Postat av: Geson

Du får 4 av 5 toasters, bra hiss (tummen upp).

Längtar till nästa avsnitt av hiss o diss!

2009-02-24 @ 21:24:29
Postat av: Liiisssaaa

HAHA, BRA HISS! :D så jävla skön.

2009-02-24 @ 21:32:10
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: musse

om jag nu ska följa ditt råd o skriva, sååååååå måste jag säga att du har fel om Kid Cudi! Han är ingen "nykomling inom hiphopgenren", låten Day N Nite är runt ett år gammal och fanns med på mixtapet A Kid Names Cudi som släpptes i sommras, men fått ett uppsving med mixen av Crookers på sistonde...

/Peace

2009-02-24 @ 22:36:38
Postat av: Karlsson

hahahaha. musse. puss på det!

2009-02-25 @ 10:08:48
URL: http://kaarlsson.blogg.se/
Postat av: ErikDwg;)

musse har helt rätt.! grym är han dock!!!!!

2009-02-25 @ 18:36:25
Postat av: roblas

läs ordentligt så kanske ni märker att det står; "nykomling FÖR MIG inom rapgenren." mm.

2009-02-25 @ 21:29:23
Postat av: erikdwg

joo du har helt rätt i de!!!!

2009-02-25 @ 21:39:31
Postat av: Karlsson

Kul att DWG missbrukar utropstecknet :/ Kommer aldrig kunna se det i ögonen längre utan att känna skuldkänslor för detta högst förudmjukade tecken.

2009-02-27 @ 06:35:06
URL: http://kaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0