big money, weezy?

jag har en liten "fan-crush" i vår så kallade Weezy F. baby.
alltså, Lil Wayne.

grymma låtar att rekommendera av alla de tusentals jag hittat än så länge är,
  • lil wayne ft. sean kingston - war
  • lil wayne ft. akon - im so paid
  • lil wayne ft. kanye west, birdman & cassidy - my thought process
"hi, my name is best rapper alive, and your mouth is the best crapper alive." / Dwayne Michael Carter Jr.




vill även tillägga att jag har nått dit jag velat nå hur läääääänge som helst.
sen jag föddes har det stått som mål i min lunardagbok.(?)

jag har nått siffran 100.
hundra, alltså. 100.
hundra som i hundra personer som bevakar min bilddagbok.

nä, de sista va skoj. fast sant.



du luktar jävligt snyggt.

Kommentarer
Postat av: maxxx

du luktar också snyggt!!! :)

2009-02-20 @ 19:54:58
Postat av: Cisss

du luktar också snyggt!!! :)

2009-02-21 @ 00:46:28
URL: http://cissys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0