jag tror inte jag vill ha sommar längre?

det är helt jävla sant.

sommaren 08 var den bästa sommaren och tiden jag nånsin haft,
så hur ska sommaren 09 kunna toppa den?

sommaren 08 innehöll så mycket bra,
  • två veckors lång studentvecka.
  • hultsfred.
  • lärde känna lisa! :D
  • välbetalt jobb.
  • mårängengänget!
  • vardagskrök hela veckorna.
  • bortslösade pengar, onödiga resor, roadtrips till ingenstans.
jag älskade det och jag skulle få ett adrenalinryck om denna sommaren
ens skulle lute lite åt att bli lika bra som den förra.


jag, max och johan gick på upptäcktsfärd klockan 04.08 i bara kalsongerna.

sommaren. hjärta.

Kommentarer
Postat av: Kimkaarlsson

Fler körkort, fler vänner, fler idioter osv. Det är receptet!

2009-03-01 @ 10:21:18
URL: http://kaarlsson.blogg.se/
Postat av: Liiisssaaa

:) :) :)

2009-03-02 @ 11:33:13
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0