komahelg!

nu ska jag för ovanlighetens skull berätta för mina kära läsare om helgen.
men jag vill att ni föreställer er att jag berättar det för er,
med min martin stenmarck-röst. folk säger att min martin stenmarck-röst
inte ens är lik martin stenmarcks egna röst, men jag håller inte med dom! fan.


nåväl, helgen började i fredags. ja, på en fredag.
då jag sen tidigare i veckan hade bestämt mig
för att vara fylletaxi och tjäna in lite feta soppapengar.
jag bestämde mig för att invänta samtalen med
max och resten av lindö-ligan på tessans 20-årsfest,
nykter.
som tur var, tänkte jag, hade jag ju kim med mig som
också var nykter, så jag slapp känna mig så jävla nere.

när det dock hade gått 10 minuter och jag hade suttit
och stirrat på allas olika öl och drinkar med dreglande käke,
kände jag hur hela kroppen fick en allergisk reaktion av
att vara utan alkohol på en fredag. lätt fixat, åkte hem,
kim hämta mig och vi åkte in och drack redlöst istället.
tack så jävla mycket, helgalkoholismen.


lördagen, lisas 21-årsfest/80-talsmaskerad.
började med att åka och fixa dricka, present
och alla kläder som behövdes för ett riktigt
firande. när jag, kim och zoda väl skulle
hämta upp max så blev vi jävligt irriterade
på honom när han kommer i en vit halvuppknäppt
skjorta, turkos kavaj med upprullade ärmar och
axelvaddar som gjorde att varje axel stod ut en
halvmeter, solglasögon och tajta jeans.
han hade ju inte ens klätt ut sig.
det tjatade vi också på honom om resten av kvällen,
som slutade i en komafylla med sovdags klockan
24.00 ungefär, om jag gissat rätt!


bisti bojs.

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

popcorn kryddan var asgod, och diskhandskarna är skitbra! :D TACK SOM FAN <3

2009-02-21 @ 01:13:05
URL: http://ziingoalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0