erik&mackan på riktigt?

om ni nån gång zappat er in på tv6 lite halvbra kanallista,
hamnat nånstans mellan alla "stargate: atlantis" avsnitt
och repriser av det sjukt överdrivet hypade "våra värsta år",
så har ni förhoppningsvis sett reklamen till deras nya
klockan åtta-schema. den där mackan är utklädd till general
och den andra till en skurk ala austin powers.
jag garvar åt den varje gång.
och förhoppningsvis har ni även sett något avsnitt ur deras tv-serier.
antingen Erik & Mackan - Hela och Rena, eller, Erik & Mackan - Snygga och Smärta.
det är en revolutionerande humor som slår alla rätt i ansiktet,
får dom att tänka till lite, och sen lägger sig lite halvgalet på marken i asgarv.
jag ska bifoga ett videoklipp så ni får en försmak hur roliga dom egentligen är,
och gör att ni bättre förstår meningen med det här inlägget.

erik&mackan - hela och rena. (Gran Canaria - Bamsejakt.)



vi har kommit underfund med att erik och mackan nån gång i deras tidigare
liv har träffat mig, max, zoda, kim, acke, geson m.fl. vilket inspirerat deras egna
klockrena humor. det känns bra för oss.

med tanke på att dom fått inspiration av oss så tänkte vi inspireras av dom
och få in oss i tv;ns värld, och skapa ett eget seriöst tv-program som kommer
att chocka, smöra och grädda publiken till att älska oss.
det kommer bli bra. bra. bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lika roligt varje gång!

2009-02-04 @ 23:53:15
URL: http://njoseefina.blogg.se/
Postat av: Anonym

erik är ju kusinen min ;) jag kan säga att släktmiddagarna är bland det bästa på hela året..

2009-08-23 @ 23:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0