max-a-milli.

jag har ju startat den interna trenden att skriva inlägg om mina granna vänner.
nu har det blivit dags igen, och denna gång är det inte någon fattig jävel.
ni gissade rätt, max wickström.


max är en partys. festis.

han har alltid pengar, denna kille.
fast han har det inte egentligen.
han är från lindö. en såkallad brat.
däremot har han aldrig nånsin erkänt det.

faktum är dock att max har kriterierna för en brat.
han är läkarson. (båda föräldrarna.)
han har alltid pengar. (tillochmed om han inte jobbat, och han säger hela tiden att han inte har pengar.)
han har tajta byxor. (ett par han haft hur många år som helst,
som börjar gå sönder, men han har dom fortfarande. när man frågar honom varför, svarar han kort; shöna.)
han har backslick. (han säger att han inte har det, samtidigt som han drar bak håret.)
han brukar bjuda hem oss vänner på brunch hemma hos honom.
han älskar whiskey. (det hör inte hit, ville bara nämna det.

max är en non-believer.
men alla älskar max.
för han är mysig och han är lika rädd för kärlek som jag är.

Kommentarer
Postat av: max

ojoj, man vet inte om man ska skratta eller gråta. brallorna har fallit isär nu iaf. och jag har nog aldrig sett den där bilden förut. har dessutom inte den blekaste om varifrån den är. det måste varit min kropp som lämnade skallen hemma och for iväg på nåt skit, det ser ju inte ut som att det är nån hemma faktiskt. ps. min kärlek för dig är jag inte ett dugg rädd för, det är bara de här damerna vetu.

2009-06-04 @ 20:20:34
Postat av: Candy

Ooh brunch bjudning :D

2009-06-04 @ 22:01:13
URL: http://candytehzombieslayer.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är kär i max och ska gå till honom ist. mys

2009-06-15 @ 16:37:30
Postat av: Anonym

jag vill bara ha max snus, inte simons!!

2009-06-15 @ 16:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0