att knäppa upp en bh positionerad framför en brud är INTE som att lösa en rubiks kub!

nej, det är riktigt lätt faktiskt! :)




full, total, hel jävla idétorka.
ingen kamera så jag kan fota mina nya kläder, som alla brudar gör.
ingen ny film som jag sett som jag kan skriva om, som alla killar gör.

men jag känner ändå jävligt mycket för att skriva,
det är väl som när man tillslut orkar dra sig mot
gymmet för ett träningspass och sen återkommer,
man vill aldrig sluta.
jag har börjat blogga igen och jag vill inte sluta,
det går inte att sluta.

men nu sitter jag med idétorkan i huvet,
som long island utan tequila.

jag gör ändå mitt bästa för att skriva,
dock ändrar jag och tar bort mycket jag skriver,
eftersom det blir ett helt fult inlägg tillslut.
jag kanske ska lägga in en random bild nånstans?



det blev mina skor den här gången.
dessa beställde jag faktiskt från www.shelta.se,
ett par gravis, riktigt nöjd, fakiskt!


en riktigt skön låt jag lyssnar på just nu är Atmosphere - Sunshine.
bakfyllelåten no.1?

.."ain't no way to explain or say
how painful the hangover was today.
in front of the toilet, hands and knees,
trying to breathe in between the dry heaves.
my baby made me some coffee,
afraid that if I drink some it's probably coming right back out me.
couple of advil, relax and chill
at a standstill with how bad I feel.
i think I need to smell fresh hair,
so I stepped out the back door and fell down the stairs
.."

tanka, eller, ajuste, köp!
för en ljusare "fra-mtid."
ifall någon fattar.


satte mig ner igen precis med en nerkyld energidryck av märket; miXXed up.
helt okej smak faktiskt, inget fel alls. groggvänlig? vet ej, men skulle inte bli
förvånad om den smakar bra med absolut razz!


jag tror jag är klar?
men nej.
fortsätter med att berätta att jag ska ut imorrn.
även om jag själv tycker det är lite halvlarvigt att göra reklam för det.
men jag har taggat för just denna fredag i en månad nu, och min lön
kommer imorgon också, riktigt jävla lägligt.





tack.

Kommentarer
Postat av: Linnnnn

BÄSTA BLOGG, BÄSTA ROBBEN,

BACK OFF SÄGER JAG BAARA!!!

Från din linn :) :D:D:D: PUSSIISPUSS

2009-03-05 @ 22:06:28
URL: http://blond.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0