pass out at three, wake up at ten, go out to eat, then do it again!

idag har jag jävligt lite att berätta, men jag gödslar på med
lite skitsaker och roliga saker som jag skriver så överdrivet
så dom blir långsökta, så inlägget blir lite längre och jag
får mer status inom bloggvärlden, typ.


först och främst vill jag nämna ännu en hippetyhoppare,
som erikdwg tipsat mig om, som jag gillar,

Asher Roth.



hans fetaste låt, i love college, hittar du på;
http://www.youtube.com/watch?v=43pkqeamXe8

"..i cant tell you what i learned from school, but i could tell you a story or two.
um, yeah of course i learned some rules, like dont pass out with your shoes on,
and dont leave the house 'til the booze gone, and dont have sex if shes too gone.."




idag gick jag till carlings och shoppade en vit halvt v-ringad tisha och en grön/lila/svart scarf, fedt!
kommer förmodligen inhandla någon snygg tjockare tröja på greencha på fredagen då löningen
från förra veckan läggs in direkt på min digitala plånbok. sen blir det utgång för halva slanten, bara!
klippte även i min "I <3 NY" tisha nyss, gjorde den lite större runt halsen, mycket skönare. :)

SHUBIDU.

Kommentarer
Postat av: bästa ericson va.

feeeeeeet låt!

2009-03-02 @ 19:50:59
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/
Postat av: ErikDWG

Ge mej lite cred för låt tippset då!! De var sista gången Roblas!!

2009-03-02 @ 20:04:11
Postat av: Cissi

men för fan. "coolt" att NY-tishan var en av de tre som jag klippte sönder för några veckor sen, haha. ska vi bli bästisar?

2009-03-03 @ 00:05:14
URL: http://cissys.blogg.se/
Postat av: max

skriv om hur mkt du saknar mig? och ge mig lite cred ibland också för det jag tipsar om. jag saknar dig, tihi. :)

2009-03-03 @ 17:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0