raggningstekniker är bluff. eller?

det funkar inte, absolut inte.
inte sådana där som "seriösa forskare" "forskat" fram för att
ge trådsmala/överfeta gubbar chansen att få shaka någon annans booty,
hellre än att behöva smygrunka framför MTV.
men.
alla har sin egna teknik.
mina vänner t.ex. har alla en varsin grej som dom ALLTID kör med.
det är inga speciella repliker, det är mer hur dom beter sig, rör sig, ser ut.
funkar det? inga kommentarer.

en av mina vänner, vi kallar honom mr. allvarlig.
alkoholens påverkan på hans kropp gör honom till den mest
stenhårt seriösa raggaren av alla mina vänner.
när han fått i sig ett måttligt intag smuggel-öl, får han självförtroendet
vilket får honom att kunna göra precis vad som helst.
jag har många gånger sett honom prata med en tjej.
tillslut så ställer han sig och tittar på henne, endast 3 centimeter från
hennes ansikte, och bara lyssnar och säger inte ett ord,
med den mest allvarliga blicken du skådat efter josef fritzl.
även om hon inte fattar galoppen och börjar strula med honom så
står han kvar så hela tiden. jag har sett honom stå i en halvtimme, väntandes.

en annan gång gick jag ut på krogen med honom, ensam.
alla tjejer han hälsade på kramade han extra länge och så gick han
tillbaka långsamt för att försöka strula med henne, när hon vänder bort huvet
så kramar han henne igen bara och försöker samma sak återigen.



en annan av mina vänner, honom kallar vi mr. spelapåsinröst.
den människan får ingen boost i självförtroendet på samma sätt
av alkoholen, men han den han har innan räcker gott och väl.
är han i närheten av tjejer och en gitarr, tar det bara ett ögonblick
innan han är i farten med hallelulja eller wonderwall.
även om tjejerna i fråga inte bryr sig, så spelar han högre och sjunger
högre och högre tills dom lägger märke till honom,
precis som att hålla ut håven i jakt på positiva kommentarer.

han kan även, om han har fått tillräckligt mycket alkohol, få lite av
vad vi kallar "crazy smile". han håller en öl/drink i handen,
står vänd så han ser tjejen han snackar med i ögonvrån.
sen säger han nåt charmigt, som är så sliskigt charmigt att
du vill tugga på ett nerpissat hundben bara för att få bort smaken i munnen.
sedan lyfter han upp huvet bakåt lite, ler med hela munnen och kisar med ögonen,
samtidigt som han tittar på tjejen.



den sista jag ska berätta om nu kallar vi mr. ingahämningar.
allt går för honom. han backar verkligen inte för någonting,
inte ens för att hångla med killar utanför tält.
han kan prata och bli vän med varenda jävla idiot som finns
i detta vackra land vi bor i. han har talets gåva, och det kan
både bli en fördel och nackdel. han har redan skrämt iväg
en hel del tjejer på grund av sms-terror.
men han har alltid lätt för att lära känna och charma nytt folk,
vilket är det stora pluset.

Kommentarer
Postat av: Linn

hahaha, ah tror jag vet vem den sista personen är iaf.

2009-03-26 @ 19:00:14
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha,lätt att den sista är kim!?

2009-03-26 @ 19:01:20
Postat av: Mr. Fan Ta Er!

Ni bara spyr galla över mig hela jävla tiden. Klart man blir förbannad?

Fördomar, det är vad det är!

Fy fabian för er!

2009-03-26 @ 22:35:33
URL: http://kaarlsson.blogg.se/
Postat av: Linn

har vi sagt att det är negativt eller? det är fan fränt att du kan prata omkull folk :|

2009-03-27 @ 14:53:22
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/
Postat av: Linn

har vi sagt att de är negativt eller? det är frän att du kan PRATA omkull folk kim :|

2009-03-27 @ 14:54:36
URL: http://ericsonlinn.blogg.se/
Postat av: Simon

Jag gillar min i alla fall taktik mest, den är lite mer skrämmande och inte lika sliskig.

2009-03-27 @ 21:14:14
Postat av: LIAN

Hahahahahahahaha! Grymt roligt :D

2009-03-28 @ 14:58:15
URL: http://nataylw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0