Sanningen Bakom; Max "Resa".

Max har hela tiden pratat om att han ska till Malaysia.
Det var inte förrän nu, en vecka in i hans så kallade "semester"
som jag lyckades pussla ihop ledtrådarna.
Max är inte i Malaysia, långt ifrån. Hans familj dock, är där.

Max har ljugit för alla, inte tillräckligt stolt för att ge hans
egna vänner en chans att hjälpa honom.
Max är på en såkallad Detox.
Ett rehabiliteringshem i Skellefteå, mot helgalkoholism!
Jag ringde upp Max för att bekräfta allt, och efter en stunds
velande erkände han.

Han har lärt känna Lindsay Lohan som kommit dit fem gånger
på bara en vecka. varje gång hon rymt har hon ändå fått återfall
och blivit tvungen att återvända.


"här syns två till synes glada människor,
men det är på insidan deras största sår sitter..
levern!"


Max berättade lite om hans behandling.
Han har till exempel gått på en så kallad musikbehandling där
patienterna får chansen att ägna sig åt musik istället för alkoholen.
Han berättar då för mig att han skrivit text åt en låt som han vill att
hans och mitt framtida band ska spela; "Sunday Anxiety".
slå upp det i en ordlista så slipper du sitta och inte fatta.


om ni också tittar på min Facebook-sida, nedanför, så ser ni att max
och jag konverserat lite medans han är på behandlingshemmet.
han har där gjort några halvhjärtade försök att fly ifrån verkligheten, psykiskt.




Jag hoppas på det bästa för Max skull.
Hoppas han kommer tillbaka som en..

Nej.

Max är och förblir helgalkis, precis som alla vi andra! :)

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

DU ASSÅ !

så jävla skön :D helt stört..

2009-03-10 @ 23:08:15
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: niiiiiiiiina

hahaha :) he's gonna love it!

2009-03-10 @ 23:30:42
URL: http://njoseefina.blogg.se/
Postat av: max

HAHAHAHA, underbart!

2009-03-11 @ 05:27:43
Postat av: ErikDWG

Underbart att han äntligen har tagit sina problem på allvar!

HÄRLIG krönika om ett brustet liv Roblas:)







2009-03-11 @ 12:03:12
Postat av: Timmy

Ja har hela tiden förstått att de va något som Max dolt för oss, mina misstankar har kommit efter att varje söndagnatt när Max o jag brukar hänga på Vasa så får han vid 1 snåret så väldigt bråttom o säger att han måste skynda sig ner till resecentrum för att ta en buss hem till lindö, men i själva verket så tar han alltså tåget upp till Skellefteå o rehaben?

2009-03-12 @ 00:42:57
Postat av: Jens, brother to an alcoholic addicted person

Sant, max är inte med oss, det kan jag bekräfta!

2009-03-12 @ 11:38:38
Postat av: Liiisssaaa

sorry :$ jag ska kolla nogrannare hädan efter..

2009-03-12 @ 12:35:32
URL: http://ziingoalla.blogg.se/
Postat av: saaara

Du är fan rolig!

2009-03-12 @ 12:48:40
URL: http://sarararaa.blogg.se/
Postat av: Peder

Sara, Max's missbruk är inte roligt, allas vårat helgalkoholproblem är inte roligt, det är som att tycka att könsstympning är roligt. Skärpning Sara, väx upp..

2009-03-12 @ 23:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0