265.

det är antalet besökare på min blogg den 22;e november.
det är också besöksrekord.
MEN, betyder det här att jag är en skicklig bloggare nu?
jag trodde liksom aldrig att jag skulle få över 100 besökare.

att sitta såhär på natten och undra över en sådan grej,
känns lika panikartat som när man står fyllehungrig på mcdonalds
och inte hunnit bestämma sig i kön vad man ska ha, så man står
och osar sprit vid kassan och kollar upp på menyerna medans
personen i kassan frenetiskt frågar vad man ska ha.

ögonen går som järvar mellan menyerna, medans man står där och
låtsas försöka bestämma sig, dock så har man börjat fundera över
om hur man kom till mcdonalds från första början. (?)
när man väl slängt ur sig det man alltid tar, betalar för mycket,
går man därifrån. på vägen hem blir pommen mjuk, hamburgaren hård
och läsken blir ljumskljummen och avslagen,
men det blir det godaste du ätit. allt blir det när du är full.


peas/peace.

Kommentarer
Postat av: Niinaa

jag är ganska god jag också

2009-11-23 @ 01:23:21
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: Peder

Du vet att du alltid slutar upp med en McFeast plusmeny med cola & cheddar dip!

2009-11-26 @ 15:59:22
Postat av: Peder

Du vet att du alltid slutar upp med McFeast plusmeny med cola & cheddar dip, hur länge du än spekulerar i vad du ska ha.

2009-11-26 @ 16:00:35
Postat av: Peder

Du vet att du alltid slutar upp med en McFeast plusmeny med cola & cheddar dip även om du står & tänker hur gott det skulle vara med en Big Mac!

2009-11-26 @ 16:01:25
Postat av: Peder

Du vet att du alltid slutar upp med en McFeast plusmeny med cola & cheddar dip, även om du inte har hunnit beställa, för jag har redan hunnit före & beställer åt dig!

2009-11-26 @ 16:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0