an-svarstunden!

skön lirare skrev;
"jag har en fråga om ostbågar nu?, ska påsen stå vid tvn eller lite mer åt fönsterhållet. det här är jävligt viktigt!!"


det skulle vara hemskt fel av mig ifall jag lät bli att svara på denna förlorade själs fråga.

nu är det såhär.

- ställer du den mest åt tv;n, förutsatt att tv;n står på, så gör du det för att ge ostbågarna en ännu mer
segare konsistens och mer smältost-smak.
- ställer du den mer åt fönsterhållet, förutsatt att fönstret är öppet, så gör du det för att ge ostbågarna en hårdare konsistens med en smak lutandes mer åt kylskåpskyld brännvinsost, med tillsatser.

som jigsaw skulle säga; make your choice, live or die!


ställer gärna upp på att svara på fler frågor, jag vet själv hur det kan vara att leva vilsen
i en värld av svåra frågor, som tillexempel huruvida ostbågarna ska stå närmast tv;n eller fönstret.
peas/peace.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!:) Nu är det ju så att jag har frågat Nina om hon vill vara med i ett repotage i Ungt Folk som Ung mamma. och nu undrar ju jag såklart om inte du också vill få ett eget repotage som ung pappa?:)

2009-11-05 @ 23:11:07
URL: http://kajjan.blogg.se/
Postat av: skön tacksam lirare!

vad ska jag säga...

din kunskap är överväldigande master yoda!

you made my day. Thanksbuddy!



2009-11-06 @ 14:18:08
Postat av: skön tacksam lirare!

vad ska jag säga...

din kunskap är överväldigande master yoda!

you made my day. Thanksbuddy!



2009-11-06 @ 14:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0