en person.




och jag vill bara känna hur det känns,
tänka tillbaka, bara minnas konsekvent.
våra stunder vi hade, tankar, ideér,
din lukt i din nacke. pussar och skratten.
sista gången som vi delade en spliff på balkongen,
satt uppe på natten.
och jag minns att jag mådde kasst,
du sa, jag kan dra vår last.
det kommer funka, måste funka, nånstans där så finns vår plats.
kommer funka, måste funka, nånstans där så finns vår plats.
den enda personen som tagit upp min tankekraft tjugofyrasju.
och jag trodde jag borde va trygg, vi gör det tillsammans och hon har min rygg,
oh shit, vad jag älskar dig.
trots att jag knappt visste vad orden betydde.

du är otrolig.

Kommentarer
Postat av: Niinaa

världens världens världens bästa. finns ingen som du!!!!!!! <3

2009-11-21 @ 12:53:30
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Romantiskt med en spliff mitt i allt :P

2009-11-21 @ 15:54:44
URL: http://fieerce.blogg.se/
Postat av: therese

hur söt får man bli

2009-11-23 @ 16:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0