halvt.

vissa tidigare osedda, vissa nya grymma bilder.
på mig, mest mig, och mina vänner. så själviskt!
mest från sommaren/vintern 08.
då jag använde min kamera vart jag än var!
för att göra allt ännu(!) roligare, ska jag rimma till varje bild.












glada över hur bra vi kunde må,
jävlar vad vi rökte då.
inget får oss att glömma känslan av nollåtta,
förutom kanske en rabiesråtta..














en kväll av mörker och kalla öl,
alex luktade som ett dött föl.
vi verkar kanske avslagna eller döda,
det är för att vi endast fått flytande föda.

















jag och acke är två gulliga killar,
som alla förutom timmy gillar.
är det inte öl i bakgrunden, så säg,
jag kan isåfall inte säga hej!
(nödrim)









max-a-million & dj alegria.
hinner inte rimma mer för detta inlägg, lägger upp bilderna med en förklaring. och ägg.


simpa, zoda, dj alegria.


jag och max är kungar över hav och land! fuckoff!


jag är grym?


max i solbrillor, ped och zod.
peder sa till mig denna kväll; fan va mycket hår du har, roblas!


ped, rob, seb.
grymmare dansbild på mig får man leta efter!


mexicano? chileno?


mexicano? romaro?


mitt 19-årsfirande. den mytomspunna kvällen då allt gick snett.
tequilakvällen..


ackjobs mästerverk? familypizza.


jag undrar bara varför geson dricker cola.

Kommentarer
Postat av: Pedram den store.

Men Roblas.. du HAR ju mycket hår! So had I, so had I ..

2009-11-20 @ 16:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0