igår fick jag i mig skit.

jag fick i mig 4 olika sorters rödvin, whiskey, öl, kaptencola, absolut och ostkex.
idag mår jag faktiskt fruktansvärt.

nåväl, man ska inte klaga. gårddagen var underbar med överextremt deeptalk, skrik och dans.
och en brud fråga mig om mitt nummer, varpå jag förklarade att jag snart blir farsa.
+2 i självförtroende? japp.
låg och vred mig på golvet i toaletten förut, golvvärme är skönt när man fryser och
mår lite halvdåligt ibland.

just nu lyssnar jag på the xx (bättre bakfyllemusik får man leta efter),
väntar på att få fast föda. bilder kommer förmodligen upp lite
senare från gårddagen. glömde kanske nämna att jag hade en ost, vin och kex-kväll hemma.
det ballade ur.

men jag gillar att jag testa kavajen igår, aldrig tagit på mig den förutom på min student.
blir nog att ha den fler gånger, ska dock köpa lite accessoarer, yeah.
ikväll blir det nog lugnt. tror jag. se tha carter-dokumentären tror jag. trailern är nedanför!


peas/peace.

Kommentarer
Postat av: Niinaa

du var jätte snygg i kavajen. så de så.

2009-11-22 @ 19:00:51
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: Niinaa

gårkvällen gjorde att du inte har vart dig själv på hela dagen.

2009-11-22 @ 20:25:42
URL: http://ninajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0