maskinen maskinen!

jesper jansson är världens lackaste person.
inte mest lacka personen. lackaste.
det skriver jag här, för jag vet ändå att han inte läser't.



jag BASE'AR maskinens nya vinyl i högtalarna.
den är skön och så, jag gillar stuket.

maskinen - kärlek vid sista ögonkastet.




visste du förresten
att eskimåerna är den enda
etniska gruppen i världen som saknar könshår?
jag älskar onödig kuriosa, GAD.




fick reda på att vincent, vince, vinnie paz, voddler, alyx vance,
min unge, min takläggarson, väger 2 kg idag. han är bäst på att väga 2 kg.


onödigt inlägg? tyck det ni, men imorgon får jag äntligen min kära kamera
tillbaka och då kan jag nöja mig med att lägga upp onödiga bilder. istället.

peas/peace.

Kommentarer
Postat av: Ogglas

Visste du att: Jag läser "allt om historia varje kväll innan jag somnar.. så jag kan "allt om historia nu" Har läst om Alla krig.. alla folkslag.. alla coola saker.. Om penicilin ( som framställdes av en mögelsvamp som åt bakterier)

PUSS, din son ska bli målare som mig..

2009-11-20 @ 11:02:10
URL: http://hybrisgubben.blogg.se/
Postat av: roblas.

meh, oggloxos, att läsa allt om historia är ju NÖDVÄNDIG info, hur fan kan du göra såhär mot mig? :/

ps. min son ska bli stuvare, som mig!

2009-11-20 @ 11:13:21
URL: http://roblas.blogg.se/
Postat av: P to the E to the D to the E to the R

Haaha, stuvare, får en bild i huvudet.

/PS: Jag måste trimma mig nu, håret hänger över på läppen & på sidorna & det är grymt obehagligt!

2009-11-20 @ 16:49:27
Postat av: Kim Fucking Karlsson

Vem har vunnit deras nya album dÅ? ;)

2009-11-20 @ 17:40:56
URL: http://kaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0