min sista dag.

som tonåring.
imorgon, den åttonde november, fyller jag 20 häpnandsväckande år.
eller, jordsnurr som man så käckt kan lägga't!

hur det känns?
jag kommer kunna köpa öl, vin och whiskey. SJÄLV, äntligen!
vill jag ha en ost, vin och kex-kväll SJÄLV, då kan jag det. spontant också!
vill jag ha en flaska whiskey till cheezballzen? då kan jag köpa det!
och bäst bäst bäst. de två godaste ölerna?
heineken och corona såklart. de mesigaste, godaste ölen som finns.

mums-ali-baba!

men visst, trist att släppa tonåren bara sådär.
dock, jag blir ju faktiskt inte tonårsfar.
men, jag tänkte på alla saker jag glömt göra under tonåren.
glömt snatta burkläsk, glömt hoppa bungyjump, glömt lira bouleturnering,
glömt spy i nåns säng på fest. skämt ut mig, det har jag dock gjort, finns gott om historier.
BARA DÄRFÖR, ska jag lägga upp en gammal goding.

jag och zoda, 08.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA, fy fasiken va jag skrattar

2009-11-07 @ 12:58:33
Postat av: Liiindis

hahhaa så jävla kul :D

2009-11-19 @ 17:34:56
URL: http://spiritofjoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0