nu ska ni fan få veta vad jag tycker om snö!



små onödiga kristaller.
kalla kristaller.
dom skapar kaos på vägar, ger sjukdomar och miljoner av familjer drabbas varje år!
snö är bara bra när man ska rida på sånt där hundsläp. och det är, tro mig, inte så ofta som jag gör det.

OCH, det som gör mig mest irriterad med snön.
det är när man är utomhus och går och det blåser motvind, snöandes små hårda snökristaller.
det gör jävligt ont i ansiktet.
idag är jag mest lack, på snö.

nåt jag däremot gillar, är betor!


innehållsrikt inlägg, nej.
kommer mer.
peas/peace.

Kommentarer
Postat av: lisa

du borde skriva om något jävligt onödigt.. sånt tycker folk är intressant ;D HEJÅHÅ

2009-11-06 @ 15:34:06
URL: http://lisafri.devote.se
Postat av: Peder

Då har du, jag & svartbjörnar något gemensamt. Btw battlestar galactica mara någon dag?

2009-11-06 @ 20:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0