nymåne?

japp, såg new moon nyss.
och japp, den var grym.
däremot,
småtjejer som sitter och garvar åt saker som dom tycker är kul
men som inte ens är menat att det ska vara kul, det störde jag mig på.
under HELA filmen.
dom grät när edward sa något gulligt och skrek "NEEJ",
när filmen helt plötsligt tog slut.
kan de inte bygga speciella salonger för personer under 15 år,
ljudisolerat, tack.
jag vill liksom inte höra garv när två vampyrer mosar in varandras
ansikten imot en kakelvägg.
(det går inte att göra nya radskillnader på bloggen på ninas dator, fixar det hemma!)
peas/peace.

Kommentarer
Postat av: Niklas!!!!!

Haha robin, så det var du i salongen med en massor 15 åriga tjejer alltså ;D?

2009-11-23 @ 21:18:25
Postat av: Niinaa

det är kul och gå på bio med dig märker jag. vare något som var positivt tyckte du eller? ;p

2009-11-24 @ 00:36:28
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: Miss Diana

Alltså vi måste nästan vart på samma ställe, jag hade det exakt likadant och det va grymt irriterande! Dom skratta utan att det ens va roligt och det va typ åt scener som va när grabbarna tog av sig kläderna eller nått.. så jädrans löjligt.



Jag va på Heron city i helgen i Stockholm, vart va du?

2009-11-25 @ 13:26:23
URL: http://missdq.blogg.se/
Postat av: malle

Stackare robin, df avstog jag att se den filmen på bio, visste att det skulle vara något sånt när dom ändrade gränsen till 11. Då finns det ingen gräns längre typ :P, ska det va 11års gräns kan dom lika bra ha 4års gräns så kan min lillasyster sitta o garva åt hela filmen :D. modigt av dig att gå på den på bio dock fastän de ändrat gränsen ;D . jag kmr hem imorn !!

2009-11-26 @ 15:34:49
URL: http://maravilha.blogg.se/
Postat av: syster yster

Fan vad gammal du låter..det är inte bara kul att bli vuxen va!?!

2009-12-02 @ 09:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0