saker som är idiotiska.

jag hatar till exempel när man duschat lite för länge,
och man kommer ut och inte kan ta i nåt utan att rysa i hela kroppen
för att mina fingrar ser ut att tillhöra lill-babs. dom är rynkiga alltså.
usch.
och så hatar jag när det fastnar en sten under skon och man drar
så det låter sådär fruktansvärt irriterande.
usch.
däremot så har jag lärt mig älska the office, det enda som visas
på min dator alltför ofta! softisoft.

måste hämta min kamera hos jacke.
varje gång jag träffar honom på stan eller någotsåntdär
säger han att han tänkte på att ta med min kamera. det är lite konstigt,
för han säger det dom gångerna vi träffats spontant också.
och varje gång så skämtar vi om att jag är rädd för att hämta
den och så skrattar vi.
det är lite vår "grej".


helt helt underbart!




peas/peace.

Kommentarer
Postat av: Niiinaaa

jag älskar hur knäpp du är! :) och jag älskar att jag får dela allt det där med dig, höra dig säga knäppa men roliga saker. du är bäst!

2009-11-03 @ 01:17:27
URL: http://ninajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0