stufpunktcom

saker jag får ont i njurarna av, saker jag rycker på axlarna åt. saker jag höjer ögonbrynen åt.
såna saker är saker jag verkligen ogillar.
här kommer några exempel!

- hur torr man blir om händerna efter man duschat. speciellt om fingrarna är russin.
- när man är vidrigt vrålhungrig och köper största menyn på mcdonalds för 80 kr, men blir mätt på hälften av maten.
- när man vill ha en slemhand från en automat som bara tar 10 kronor, och man har bara 5 kronor.
- blöjbyten.
- ölslattar.
- personer på krogen/fester som alltid pratar lite för nära och alltid doftar lite för mkt gammal sprit i käften.
- anna ankas otroligt onödiga uttalanden som bara uttalas för att få höras och synas. t.ex. här i min blogg. gad.
- utslag efter rakning. hujedamej!
- folk.som.skriver.punkter.mellan.varje.ord.som.om.deras.mellanslagstangent.är.stulen!
- vanish oxy actions överdrivet genomskådliga dubbning.
- flanellkalsongers förmåga att aldrig sitta som dom ska.
- idol-erik.
- folk som inte kommenterar bloggen. (!)

peas/peace.

Kommentarer
Postat av: Niinaa

jävla tjat om blöjbyten.

2009-11-17 @ 23:30:35
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: iklas

äckligt läskigt att vanish oxy actions remlamen gick på när jag läste !

2009-11-18 @ 00:14:32
Postat av: Lisa

du har ju inte ens börjat byta blöjor.. WTF roblas ;P



Jag gillar Oliver både sovande & vaken.. HAHA

2009-11-18 @ 10:10:12
URL: http://lisamatilda.devote.se
Postat av: max

punkterna mellan orden och idol-erik är mina. de får du inte ta ifrån mig.



vem fan använder flanell-kalsonger?



jag tror vanish gör det medvetet.



varför duschar du?



det var lite funderingar jag hade. hoppas du blir glad för min kommentar.



ps. du.är.soet :)

2009-11-18 @ 18:34:16
Postat av: robirobocop!

älskar max för att han kommenterar. <3

2009-11-18 @ 22:24:29
URL: http://roblas.blogg.se/
Postat av: Kim Fucking Karlsson

Jag är nog fan inne på Max's spår där..

Vem FAN använder flanell-kalsonger?

2009-11-19 @ 23:55:09
URL: http://kaarlsson.blogg.se/
Postat av: Peder

- Jag har nog aldrig blivit torr om fingrarna efter duschen, möjligtvis efter jag torkat mig (synd att du inte ser mina arm-ryckningar)



- Jag köper inte menyer, köper cheese, men äter alltid upp, påminn mig om kortet så blir det bara 70kr för en halväten måltid nästa gång!



- Slemband är kickass, vänta & se! Men dock har du en poäng!



- blöjbyten? heter inte dem Ninabyten? (för att det är väl hon som gör dem?)



- ölslattar? bara för den som städar?



- Jag känner aldrig lukten av gammal sprit av folk, för det är jag den som pratar för nära & luktar ..



- Hon lyckas!



- Ett ord, det är underbart, moisturizer, även fast det innehåller ett av de vidrigaste orden, moist ..



- De är som Anna Anka, så länge de inte får sitt egna tv-program så slutar dem inte, aldrig!



- Dubbning?



- Kim & Max, det är väl uppenbart att Rob-less använder sig av flanellkalsonger?



- Idol-Erik är som en handfull godis, först verkar det lovande ut & du öppnar handen för att njuta, men du blir besviken för att det du nyss tyckte verkade så lovande försvann i ett & det var inte speciellt njutbart .



- Jag är nominerad till The Roblas blogg-awards om priset årets kommenterare!



Förresten, jag mår bättre & kan kanske, med 85% chans hänga med imorgon, men hurra inte än, finns fortfarande stora starka 45% som talar att jag inte kan ...

2009-11-20 @ 16:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0