testtubekid.

nej, vinnie paz är 100% äkta vara!

gick halvt bakfull på media markt och toys r' us idag, de va kul.
jag känner mig dock lite nere, vill så jävla gärna vara barn igen.
längtar tills vincent blir tillräckligt stor för att förstå sig på de lite mer
manliga leksakerna som typ transformers, eller..

åh. på tal om det. jag hittade en äkta buzz lightyear action figure.
en sån leksak, med alla funktioner som han, som leksak, har i filmen.
tre knappar för röster, en knapp för vingarna och en för lasern.
jag blev kär, den ska jag fan köpa till vincent, han MÅSTE ha en sån.


hittade asgrymma kläder nyss, blir att skaffa till vincent. eller iaf fortsätta hålla kolla
på märket, designern och framtida barnkollektioner!
Stella McCartney for GAP.





peas/peace.

Kommentarer
Postat av: nina.

haha söt! då åker vi dit imorgon igen och köper den. fasen vad du stod och klämde på den, du måste köpa den då!



btw, orkester jackan. den måste vi köpa till vincent! :)

2009-11-01 @ 19:30:36
URL: http://ninajosefina.blogg.se/
Postat av: Peder

Army jacket & rocken, fyfan så grymma! Ska lära mig sy också, hoppas jag, då kan jag skapa en mini-barnkollektion.

2009-11-03 @ 00:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0