the office -

får mig att garva så magen gör ganska ont!




Kommentarer
Postat av: Malin Kungshammar

Hej Robin!! ;-)

Vet inte om du vet/kommer ihåg mig..?? Din syster Therese o min syster Linda har ALLTID varit kompisar.. Så jag har oxå varit inblandad på ett sätt!! ;-) Hörda av Therese om din nya underbara roll!! Som PAPPA till lille Vincent!!! Var bara TVUNGEN att GRATULERA dig o din Nina!! Vad JÄTTE skoj för er!! Även om det kom lite plötsligt!! Du (ni!!) kommer fixa det här GALANT!! O jag VET med STOR sannolikhet att du har en STOR o härlig familj som stöttar dig/er med lilla Vincent när han anländer!! Jag vet att Therese REDAN är en JÄTTE STOLT FASTER!!! ;-) Ha de kalas o NJUUUT av gravid tiden nu!! SNART är han här er lille PRINS!!! ;-)

KRAM!! // Malin

2009-11-07 @ 12:02:43
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0