bonnbetong'n.

det hårdaste som hänt här?
förutom knivslagsmål och haschodlingar?

för fem år sedan, ungefär, så åkte jag och tre vänner moppe.
vi åkte på grusvägen på andra sidan vägen från mitt hus. en bonne kom och lacka.

det är sånt vi får leva med. det är inte lätt, men man klarar sig igenom det. med nöd och näppe.




(kändes soft att lägga in en bild här, lägger in denna från
gymnasiefesten Experience för 5 år sen. jag är i mitten.)





igår var jag ute. iförrgår, egentligen. i lördags!
det var kul.
jag drack några heineken, vilket var gott!
väl ute så söp erik ner mig med nån "kapten och cola"-liknande dryck.
det var gott, också!
sen försvann jag in i dimman.
kom ut, kvällen var slut. det var ciggaretterna också, iofs. trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0